Daugiapakopė rinkodara


Daugiapakope rinkodara. 
Tinklinės rinkodaros žvaigždė Inga Krukauskienė. Žilvinas ir Daina Elvikiai. 
Daugiapakopės rinkodaros pagrindinis privalumas yra tas, kad čia galima sukurti savo verslą be didelių investicijų. Jei išmokstame šio verslo, ir išmokome kitus, mes galime sukurti grupes, kurių apyvarta gali būti 10, 100 ar 1000 kartų didesnė nei mes patys vieni sugebėtume parduoti ar suvartoti. Susipažinusi su žmonėmis, kurie nori daugiau iš gyvenimo nei minimalus atlyginimas, ir padėjusi jiems įsitvirtinti „…“ bei juos mokydama, aš ir subūriau komandą, kuri šiandien yra … žmonių …-tyje pasaulio šalių. Yra daug skirtingų mokymų, kaip parduoti ir kurti verslą, bet, žinoma, mes patys esame geriausi klientai. Jei patys sutaupome daug pinigų naudodami aukštos kokybės produktus kiekvieną mėnesį, tai, žinoma, rekomenduosime juos ir kitiems. Iš kitų daugiapakopės rinkodaros įmonių „…“ išsiskiria tuo, kad jos konsultantams tenka aiškinti, kaip gali būti tokia aukšta kokybė už tokią gerą kainą. Būtent taip kiekvienas „…“ narys gali suburti nuolatinių klientų ratą tiesiog rekomenduodamas produktus, kuriuos naudoja pats, savo šeimai, draugams, bendradarbiams ir pažįstamiems.
Kievienas „…“ konsultantas yra individualia veikla besiverčiantis ir savo verslą kuriantis žmogus. Niekas nedirba įmonei ir čia nėra viršininkų. Man šis verslas patinka todėl, kad čia aš galiu padėti kiekvienam savo komandos nariui, bet nei vienas iš jų nedirba man, todėl nelieka problemų, susijusių su tradiciniu verslu, kur įmonių savininkai nuolat jaudinasi, ar jų darbuotojai dirba gerai, ar neleidžia laiko bergždžiai ir t. t. Čia sistema labai paprasta: patys nuolat vartojame, kitiems rekomenduojame ir mokomės draugauti.

…..
Pagrindinės veiklos kryptys:
    Sveikatos resursų valdymas (Health Management). Platintojai akivaizdžiai padeda gerinti savo ir savo klientų sveikatos potencialą , vartodami Vision produkciją, kurios kokybė patvirtinta tarptautiniais GMP standartais.
    Asmeninio verslo valdymas (Bussiness Management). Platintojai kuria savo asmeninį verslą, investuodami minimalią pinigų sumą. Pajamų gavimas pagrįstas kompanijos rinkodaros planu, kuris yra pripažintas kaip vienas efektyviausių tinklinės rinkodaros planų pasaulyje; jam neturi reikšmės Jūsų išsilavinimo lygis, lytis ir amžius, dirbti jame gali kiekvienas iš mūsų.
Kompanija Vision suteikia galimybę kiekvienam akivaizdžiai pagerinti savo gyvenimo kokybę. Kelionės, seminarai, bendravimas su įdomiais žmonėmis, karjeros siekimas ir pripažinimas - tai vertybės, kurios vienija tūkstančius įvairiausių pasaulio šalių žmonių.

– Kodėl tinklinę rinkodarą vadinate verslu? Juk ji nekuria jokios pridėtinės vertės, jūs tik parduodate svetimos įmonės produktus.
– Daugiapakopė rinkodara (tinklinė rinkodara arba daugiapakopis tiesioginis pardavimas) yra tiesioginių pardavimų būdas – vienas iš mažmeninės prekybos būdų, kur pagrindinė vertė yra kokybiški produktai, o papildoma vertė sukuriama pristatant savo klientui produktą (produkto demonstracija), suteikiant garantiją, asmeniškai aptarnaujant ir t. t.
Daugiapakopė rinkodara, kaip ir visos tiesioginio pardavimo formos, duoda naudos, nes suteikia galimybę asmenims, kurie savęs neišnaudojo darbo rinkoje. Tai yra paprastas ir nebrangus būdas žmogui išmokti pagrindinių verslo principų ir jo valdymo įgūdžių.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą