Daugiapakope rinkodara.
Tinklinės rinkodaros žvaigždė Inga Krukauskienė. Žilvinas ir Daina Elvikiai.
Tinklinės rinkodaros žvaigždė Inga Krukauskienė. Žilvinas ir Daina Elvikiai.
Daugiapakopės rinkodaros
pagrindinis privalumas yra tas, kad čia galima sukurti savo verslą be didelių
investicijų. Jei išmokstame šio verslo, ir išmokome kitus, mes galime sukurti
grupes, kurių apyvarta gali būti 10, 100 ar 1000 kartų didesnė nei mes patys
vieni sugebėtume parduoti ar suvartoti. Susipažinusi su žmonėmis, kurie nori
daugiau iš gyvenimo nei minimalus atlyginimas, ir padėjusi jiems įsitvirtinti „…“
bei juos mokydama, aš ir subūriau komandą, kuri šiandien yra … žmonių …-tyje
pasaulio šalių. Yra daug skirtingų mokymų, kaip parduoti ir kurti verslą, bet,
žinoma, mes patys esame geriausi klientai. Jei patys sutaupome daug pinigų
naudodami aukštos kokybės produktus kiekvieną mėnesį, tai, žinoma,
rekomenduosime juos ir kitiems. Iš kitų daugiapakopės rinkodaros įmonių „…“
išsiskiria tuo, kad jos konsultantams tenka aiškinti, kaip gali būti tokia
aukšta kokybė už tokią gerą kainą. Būtent taip kiekvienas „…“ narys gali
suburti nuolatinių klientų ratą tiesiog rekomenduodamas produktus, kuriuos
naudoja pats, savo šeimai, draugams, bendradarbiams ir pažįstamiems.
Kievienas „…“ konsultantas yra
individualia veikla besiverčiantis ir savo verslą kuriantis žmogus. Niekas
nedirba įmonei ir čia nėra viršininkų. Man šis verslas patinka todėl, kad čia
aš galiu padėti kiekvienam savo komandos nariui, bet nei vienas iš jų nedirba
man, todėl nelieka problemų, susijusių su tradiciniu verslu, kur įmonių
savininkai nuolat jaudinasi, ar jų darbuotojai dirba gerai, ar neleidžia laiko
bergždžiai ir t. t. Čia sistema labai paprasta: patys nuolat vartojame,
kitiems rekomenduojame ir mokomės draugauti.
…..
Pagrindinės veiklos kryptys:
•
Sveikatos resursų valdymas
(Health Management). Platintojai akivaizdžiai padeda gerinti savo ir savo
klientų sveikatos potencialą , vartodami Vision produkciją,
kurios kokybė patvirtinta tarptautiniais GMP standartais.
•
Asmeninio verslo valdymas
(Bussiness Management). Platintojai kuria savo asmeninį verslą, investuodami
minimalią pinigų sumą. Pajamų gavimas pagrįstas kompanijos rinkodaros planu,
kuris yra pripažintas kaip vienas efektyviausių tinklinės rinkodaros planų
pasaulyje; jam neturi reikšmės Jūsų išsilavinimo lygis, lytis ir amžius, dirbti
jame gali kiekvienas iš mūsų.
Kompanija Vision suteikia galimybę kiekvienam
akivaizdžiai pagerinti savo gyvenimo kokybę. Kelionės, seminarai, bendravimas
su įdomiais žmonėmis, karjeros siekimas ir pripažinimas - tai vertybės, kurios
vienija tūkstančius įvairiausių pasaulio šalių žmonių.
…
– Kodėl tinklinę
rinkodarą vadinate verslu? Juk ji nekuria jokios pridėtinės vertės, jūs tik
parduodate svetimos įmonės produktus.
– Daugiapakopė
rinkodara (tinklinė rinkodara arba daugiapakopis tiesioginis pardavimas) yra
tiesioginių pardavimų būdas – vienas iš mažmeninės prekybos būdų, kur
pagrindinė vertė yra kokybiški produktai, o papildoma vertė sukuriama
pristatant savo klientui produktą (produkto demonstracija), suteikiant
garantiją, asmeniškai aptarnaujant ir t. t.
Daugiapakopė
rinkodara, kaip ir visos tiesioginio pardavimo formos, duoda naudos, nes suteikia
galimybę asmenims, kurie savęs neišnaudojo darbo rinkoje. Tai yra paprastas ir
nebrangus būdas žmogui išmokti pagrindinių verslo principų ir jo valdymo
įgūdžių.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyvai/interviu/zilvinas-elvikis-tinkline-rinkodara-nebrangi-verslo-mokykla-599-302688#ixzz2O1HmUzqs
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą